Přehled nabízených kurzů v roce 2013

(srpen - prosinec)

 

Petra

Čtvrtek od 19,00hod – Cvičení pro zdraví

         Cvičení nižší intenzity zaměřené na kompenzaci svalové nerovnováhy a prevenci problémů pohybového aparátu. Vhodné pro všechny věkové kategorie a všechny stupně pokročilosti. Cvičíme s míči, flexi-bary a x-co.

Neděle od 19,00hod – SM Systém (pouze pokročilí)

      Forma rehabilitačního cvičení na mobilizaci a stabilizaci páteře. Pozitivně působí při bolestech zad a bolestech pohybového aparátu. Tato metoda Vás naučí komplexně zapojovat celé tělo při běžném pohybu. V hodině pro pokročilé cvičíme již s pomůckami a také náročnější formy cviků.

Neděle od 19,00hod – SM Systém (začátečníci)

      Lekce jsou zaměřeny na zvládnutí základních cviků pro stabilizaci a mobilizaci páteře. Více o metodě na www.smsystem.cz

 

Pavlína + Petra

Út, Čt, Pá, Ne od 20,00 Letní výzva (kurz trvá do konce září)

Kondiční fitness zaměřené na formování postavy a snížení procenta podkožního tuku. Cvičíme s různými druhy náčiní a s vlastní vahou těla.

Lekce

- cvičení vhodné pro všechny skupiny, každý si intenzitu a rozsah cvičení určuje sám. Jde o cvičení s pružnou kmitající tyčí. Jednotlivé cviky jsou spojeny do velmi jednoduchých kombinací.

Na co flexi-bar působí?

  • prevence bolestí zad
  • zlepšuje držení těla
  • vyrovnává svalové dysbalance
  • zlepšuje stabilitu, koordinaci a rovnováhu
  • výborná pomůcka po porodu pro zotavení svalstva břicha a zádového svalstva
  • posiluje svaly pánevního dna
  • zpevňuje vazivové tkáně

- cvičení s dynamickou činkou, kterému přijde na chuť každý.

Jak působí X-CO na Vaše tělo?

  • jde o komplexní trénink
  • aktivuje hluboký stabilizační systém
  • výrazně posiluje břišní svalstvo, paže, ramena, záda
  • aktivuje vazivovou tkáň
  • působí intenzivně při spalování tuků
  • indoor i outdoor využití
  • vhodný pro skupinový i individuální trénink

X-CO Dynamic Fitness - dynamická hodina v rychlejším tempu, využívá X-CO pro zvýšení zátěže kardiovaskulárního systému. Důraz hodin je kladen na zvyšování kondice a komplexní posilování celého těla. Do hodin je často zakomponován funkční intervalový trénink. Tyto hodiny nejsou vhodné pro seniory, osoby s nekompenzovaným vysokým krevním tlakem a pro jedince s problémy pohybového aparátu.

X-CO + Flexibar Low - hodina zaměřená na zdravotní účinky pomůcek X-CO a Flexibar. Během cvičení jsou využívány také další rehabilitační pomůcky jako jsou velké míče a overbally. Důraz je kladen na kompenzaci svalové nerovnováhy, správné držení těla, mobilizaci a stabilizaci páteře. Cvičení je vhodné pro seniory a osoby s problémy pohybového aparátu (při zdravotních potížích doporučujeme poradit se o vhodnosti se svým lékařem)

Kondiční fitness, Fitness Mix -lekce kondičního fitness jsou zaměřeny na zvyšování zdatnosti s kladením důrazu na správné provedení cviků. Jedná se o velmi pestré hodiny, které jsou svou skladbou vždy originální. Obsahují prvky aerobiku, kickbox fitness, bodyshapingu. Používány jsou pomůcky jako stepry, činky, míče, gumičky, flexi-bary a x-co.

Fitness Mix lekce je opravdu všehochuť toho co nabízíme. Od základních prvků aerobiku, kickbox fitness, stepu, míčů, přes posilování, formování až po závěrečný strečink.

Cvičení na míčích - cvičení na míčích je vhodné pro všechny věkové skupiny. Lekce obsahuje zahřátí a dále cviky určené k posílení stabilizačního systému, zlepšení rovnováhy. Cvičení na míči má příznivé účinky k posílení svalů podílejících se na správném držení těla a může vést k úlevě od bolestí zad a pohybového aparátu.

Bodytonning - posilování zaměřené hlavně na problémové partie břicha, hýždí a stehen. Využívána je především váha vlastního těla, popř. lehké činky nebo gumičky. Cvičení je ve středním tempu. Míru náročnosti si každý může určit sám.